'İyi bir fikir yeteneğe göre toza da dönüşebilir, sihre de.' Bill Bernbach
Anadolu Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık öğrencisi olarak bölümümü tanıtmaya 60'lı yılların baba reklamcılarından olan William Bill Bernbach'ın çok sevdiğim bu sözüyle başladım. Bana göre bu söz reklamcı olmak isteyenler için pek çok ipucu içeriyor. Bill Bernbach kim diye merak edenler için yaptığı çalışmaları bulabileceğiniz şu linke tıklamanızı öneririm. http://www.youtube.com/watch?v=BnujU8zq-kE
Anadolu Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümünde, herhangi bir ürün, hizmet ya da markanın gereksinimi olan mesaj ve/veya etkinliği ortaya çıkarabilmek için araştırma, planlama, uygulama ve değerlendirme aşamalarında yer alan süreçlerin nasıl işlediğine yönelik kuramsal ve uygulamalı dersler bulunur. 1982 yılında İletişim Sanatları adıyla kurulan bölüm, Türkiye'de en çok saygı duyulan halkla ilişkiler ve reklamcılık bölümlerinden biridir. 2001 yılında, bölümün İletişim Sanatları olan adı, Reklamcılık ve Halkla İlişkiler olarak, 2008 yılında da Halkla İlişkiler ve Reklamcılık olarak değişti. Bölüm başkanı, Prof. Dr. Ferruh Uztuğ hocamızdır.
Kendinizi yaratıcı, meraklı, araştırmayı seven, sosyal biri olarak tanımlıyorsanız bu bölüm kesinlikle size uygun olacaktır. Tüm bunların yanında, mezunların %80'inin özel sektörde çalıştığını düşünürsek, girişkenlikte oldukça önemli bir özelliktir. Bu bölüme başlamadan önce İstanbul'da yaşamak isteyip istemediğinizden emin olunuz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder